28 Ocak 2010 Perşembe

Kendim'ce Birşeyler Karalama'ca


- Final haftam malum olduğu üzere yarında Reklamcılık dersinin sınavı var, bir sürü şey ezberledim neyin neye ait olduğunu ayırt edememeksizin, daha da çalışmam lazım. Ama bir yandan "Aşkı Memnu" merakımda dallanıp budaklanmakta.

- Hande arayıp ne zaman Bandırma'ya geliyorsun diye sorup duruyor. Kadir'le (erkek arkadaşı) beraber seni bekliyoruz, gel de kar topu oynayalım falan. Her yerde kar varken İzmir'de öyle bir ihtimal olmaması da can sıkıcı. Herkes özellikle de İstanbul'da okuyan arkadaşlar karda yuvarlanırken fotolarını koymuşlar Facebook'a, blogger arkadaşlarında bloglarında kar üzerinde döktüğü methiyeler de cabası.

- Sınav haftası bir halt bilmiyorum deyip de sınava gelerek, sınav sonucunda ise 90-100 çakanlara nasıl sinir oluyorum anlatamam! Hangi duygularını tatmin ediyorlar böyle davranarak bilemiyorum.

- İnternette bir çanta beğendim, Nostaljik kaset çantalarından. Nora ve Hesionka'da almışlar memnunlarmış. Alabilirim onu her an.


4 kişi ahkam kesmiş:

Adsız dedi ki...

çok çakıcı geldi bana. bab

Alexis dedi ki...

bana taş geldiii :D:D:D

sınavda aklın a gelir neyin ne olduğu o çantayı bence alma :D:D

o 90-100 alanlar kötü geçenlerin yanında ay benim çok iyi geçti bilmemne diye söylenip üzmek istemiyo olabilirler ama çok daha sinir bozucu olduklarını kabullenmeleri lazım. mesela ben iyi geçti desem kesin 15 -20 puan altında alırım. kötüü geçti desem tam beklediğim notu alırım.. :P

en iyisi sınav bittiyse konuşmicaksın ;)

Adsız dedi ki...

ah şu meşhur çanta, tükenmemiş miydi o :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

@Anonymous; ne anlamda çakıcı budun =)) biraz açsan pls :D
@wmina | queen elisabeth ; çantadan bir sonraki markofoni kampanyasına kadar vazgeçtim, sınavda da hiçbir şeyi karıştırmadan yazdım ve iyi geçti demiyorum =)) temel prensip sınavdan sonra susmaktır ne olur ne olmaz diye =)
@ozzeinep; başka sitede aynı çantanın satıldığını gördüm ama 20 tL fiyat farkıyla bende diğer bir kampanyaya kadar bu isteğimi dondurdum. =)