3 Ocak 2010 Pazar


Bu akşam Kanal D'de olan "P.S. I Love You" izledim, izlerken de ağlamaktan öldüm.

Daha önce sinema izlemiştim gerçi ama sinemanın verdiği kasıntılık, ulu orta salya sümük ağlayamama durumu da olunca haliyle insan sıkıyor insan kendin.. Ama ev öyle mi ya istediğin kadar al, al eline tuvalet kağıdını sümkür sümkürebildiğin kadar. Oh be! Ama flimde de ağlayamayanı döverler herhalde.Var mı böyle aşk, sevgi gerçek hayatta diye insan sormadan edemiyor kendine. Var mı dünyada öleceğini bile bile karşısındakini kendinden bile daha fazla düşünen birileri.

Sadece seni sen olduğu için seven, her türlü engele rağmen senden, sizden vazgeçmeyen birisi. Acaba yeryüzünde gerçekten var mı öyle birileri?

14 kişi ahkam kesmiş:

Mavi Kuş dedi ki...

aynı şeyi bende yaşadım bu gece !
bloga benzer birşeyler yazmak için girdim hatta,sonra yazını gördm
sanırım yok öyle birileri
varsada beni bulmadı

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

ortak kaderi paylaşıyoruz emin olabilirsin, tamam tam olarak Holly kadar şanslı olup öyle bir erkek bulamasakta en azından ona yakın birileri bulabilmek ümidindeyim =)

FFatiHH dedi ki...

duygusal biri olduğumu düşünen biri olarak kendimi çok kötü hissettim.Çünkü ben bunu geçen yıl izlediğimde söylendiği kadar güzel olmadığını düşünmüştüm.Evet konUsuu güzeldi.Ama oyunculuğu vasattı.Ağlamamamın sebebini duygusal ya da romantik olmamam değil de daha çok bayanlar için ideal film miş diyerek açıklıyorum.Yani vaybeeee var mı böyle bir erkek..diyemeyeceğime göre.. algıda biraz eksiklik oluşması gayet doğal.

ps :Güzel ama ağlamadım ya...
ps:kendimi kötü hissettim.
ps:ben taş kalplimiyim
ps:I love you.

Adsız dedi ki...

valla bende izlemek isterdim, vaktimde vardı, denk geldim hatta. ama arkadaş fimler arasında o kadar reklam giriyorlarki(özellikle bu sözde büyük kanallar) filmin cıvkı çıkıyor.
sinemada kasma olayına bende katılıyorum ayrıca. evdeki o tek başına tadı verirmi hiç.
son olarak yok öyle biri üzgünüm. çirkin gerçek bu =)

Unknown dedi ki...

bu filmi her ağlamak istediğimde izliyorum.
Sanırım gerçek aşk o..
Ama o aşk bzm buralara ne yazıkki henüz uğramadı..

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Kısaca Fd, galiba biz bayanlar filmlerde sadece filmdeki dialogları, sahnelere takılı kalıp, onlara ağlıyoruz. O anda bunun senaryo olduğu ve oynayanların oyunculukları falan hiç aklımızın ucundan bile geçiyor.
P.s.: Herşeye rağmen güzel filmdi.
P.s.: i love u =))

ugur: sen bile erkek olarak öyle birinin gerçek hayatta olmadığını söylüyorsan umudu kesmekte yarar.. Ama sen gene bu filmi reklamlara rağmen mutlaka izle sakın es geçme ;)

aysun; aynı dertten müzdarip çok bayan varmış, yanlız olmadığıma sevindim şuan.. Neyiz biz bay romantiği bekleyen "Çaresiz Bayanlar" topluluğu mu? =(

FFatiHH dedi ki...

Ps: Anyone is WOOD :)

Adsız dedi ki...

daha iyi bir tavsiye beklerdim. reklamlar sarmıyor diyorum. o zaman cnbc-e, tv8, tnt filan seyret demeni umardım. 8D. yazık oldu bu aşka daha başlamadan bitti =D

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

geleceğin reklamcı adayına gelmiş reklamlar beni sarmıyor hiç diyorsun, cık cık ne kadar ayıp, esefle kınadım seni şuan :P valla cnbc-e mi izlersin tv8 mi tnt mi bilmem ama ileride onca uğraşıp yapacağım reklamların zapping yapılması canımı sıktı şuanda haberin olsun :(

Adsız dedi ki...

reklamlardan hoşlanmıyorum değil. anlaşamıyoruz. konulan reklam sayısından şikayetçiyim sadece. sen istemezmiydin bayıla bayıla izlediğin film arasına sadece iki üç reklam konsun ve hepsi birbirinden süper olsun. sayının azlığı rekabeti dahada artırsın. buna paralel daha kaliteli reklamlar üretilsin. geleceğin müstakbel reklamcı adayı =) haksızmıyım.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

hee şöle üslubunca söyle, canımı ye =)) şaka bir yana haklısın ya malesef reklam kuşakları çok uzun sürüyor Türkiye'de kaliteli de reklam sayısı dediğin gibi oldukça az , neyse bir mezun olayım da bu işe eli atıcam ben merak etme =P

Adsız dedi ki...

yürü be ayşa. höyt. bu arada ben de inatçıyımdır bakma. arnavut damarım tutarsa bilmem artık. 8D. ama artık geçti benden. sakinleştim. artık bende imdat gibi "ben şimdi neye bakam. sanamı bakam, söylediğin lafamı bakam, işimemi bakam. bilemedim valla" diyenlerdenim. neyse hayırlı pazarlar size. gerçi günün yarısı bitmiş. neyse...

Unknown dedi ki...

Çaresiz bayanlar topluluğu =))
Güzelmişş:D
Olabilme ihtimalimiz çok yüksek :)

SirEvo dedi ki...

"Sadece seni sen olduğu için seven, her türlü engele rağmen senden, sizden vazgeçmeyen birileri.. Acaba yeryüzünde var mı öyle birileri.."

Bunu bulunca iş bitiyor zaten. Güzel bir yere parmak basmışsın. Film de süperdir bu arada. Tarzı pek sevmesem de, harika kotarılmış bir film. Gerard Butler'a ne versen oynuyor be kardeşim. :D 300, Gamer, Ugly Truth, ver oynasın. :)