24 Ocak 2010 Pazar

Mim Nerdeysen Çık Dışarı


Hem güneşin oğlu, hem de Kısaca Fd bana "Yaratıcı Blog Ödülünü" layık görmüşler sağ olsunlar . Şimdi de asli görevlere geldi sıra. Öncelikle yedi maddeyle ilginç yönlerim anlatmam istenmiş ve hemen başlıyorum.

1) Garip bir psikolojim var. Bir iyiyim bir kötü. Şuan mesela üzerinde garip bir mutluluk hali var. Gayet anlamsız. Normalde sınav haftasına girmeden agresif yapımla çevreme kök söktürürüm ama bu sefer pek bir relaksım, Allah bozmasın maşallah de!

2) Şeytan tüyü denilen şeyin bende de mevcut olduğunu düşünmeye başladım bu aralar. Beklemediğim insanlardan yakınlık görmek ve beni sevmeye başladıklarını farketmek. Enterasan bir duygu.

3) Sürekli yiyen bir bünyemi de ilginçlik olarak saymassam olmaz. Burger King'de geçen haftamın 3 günü bir kilo felaketinin habercisi gibi. Yiyipte şişmemek anca bu kadar suistimal edilebilirdi heralde.

4) Bazen insanlara sevgi dolu bakarken, bazen de acaip gıcık kapabiliyorum. Ama genelde dost ve aile de değilde sokakta yanımda yürüyen kadına falan mesela, durup dururken takabiliyorum..

5) İnternet ortamında ilişki durumu belirtenlere buna acaip bir antipatim var. Anlamda veremiyorum, bana ne kardeşim "ilişkinin olmaması" durumundan bir de bunları beğenenler falan var bir de işte onlar tam ifritlik

6) Blog yazmak bazen eğlenceli geliyor bazen de vazife gibi görüp, zorunluluktan yazar gibiyim. Neden acaba?

7) Son olarak da şu hayatta normal ölçülerinde bir insan olmadığı kanısındayım. O yüzden kendimi yadırmıyorum, kendimi seviyorum.


Bu yedili mimlendiniz canım siz.

Ödül için yapılması gerekenler;

Sizi ödüllendirene teşekkür edin.

*Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
*Ödülün logosunu yayınlayın.
*7 yaratıcı blogger ödüllendirin.
*7 blogun linkini yayınlayın.(En zoru bu zaten)
*Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
*Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın..

4 kişi ahkam kesmiş:

baboo cane dedi ki...

süpeeeer!!!...^_^
bende yapcam ama boşluk bulayım şu yoğunluğumda öyle!!!...teşkür ayşelon kuzu!!!!....bende seni mimliyorum!!!...
( 8}}}}}......
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥...........

FFatiHH dedi ki...

Maşşallahh :)
Al bir şeytan tüyü de benden :) Aklından bile geçmemiştir eminim :P
Evet bazıları böyle yiyo yiyo bişey olmuyo ama bir anda elektrik faturası gibi karşına çıkıyo

bu yazıyı yazmak sana vazife gibi geldi mi..Bnece eğlenceli olmuş..sadece okuduğum için mi bana öyle geldi..

evet bence de sev kendini...

SmG dedi ki...

teşekkür ederim, hazır :)

Oyuncakçı ADAM dedi ki...

Bir süpriz daha benim için , çok teşekkür ederim , bu güne güzel bir başlangıç oldu benim için , onur duydum :)