3 Ocak 2010 Pazar

Yılın İlk Hadiseleri


2010'un ilk günlerine dair izlenimlerim işte bunlar;

*Yılın ilk alışveriş siftası: Perşembeden beri kafama taktığım elbiseyi aldım sonunda. 2010'un ilk kıyafet siftasına da böylece yapmış bulundum. Tabii 2010'un ilk esnaf ağzını da yapmış bulundum "En son kaç olur yani şimdi bu elbise?"

Bu arada merak edenlere aldığım dükkan Küçükpark "Cadı Kazanı" ayrıca yanında hediye çanta da verdiler. Ben memnun esnaf memnun ayrıldım dükkandan.  (bakınız elbise yanda, marka: Clandestino)

* Yılın ilk laf yemesi: Yolda seyar birşeyler satan şoptikten yılın ilk lafını yedim. Bluzumun üzerinde yazan "love" yazısına karşı yazıldığı gibi okuyarak "bende seni love" demesi, beni o an bitirdi..

* Yılın ilk face sapığı : Okuldan Onur adlı bir çocuk msj atmış okulda seni hep görüyorum tanışmak istiyorum seninle falan diye. Ama çocuğu da ömrü hayatımda görmemişim yani. Böylece yılın ilk sapığına sanal ortamda da olsa rastlamış bulundum.



1 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

bana 2000 li yıllar çok garip geliyo yaa ..ne bileyim düşünüyorum da. 1071,1453,1919 yani işte daha yüzlerce tarihh..hepsi 1000 li yıllar..Kendimi çok şanslı hissediyorum..hem binli hem iki binli yılları görmüş biri olarak..sadece ben değil tabi.herkesin böyle hissetmesi lazım..öyle herkese nasip olmaz bu..ve bence hem iki binli hem 3000 li yılları göremeyecek kimse....ASLINDA 999 1000 YILLARINI DA GÖRMEK İSTERDİM.. :) çOK şey istedim biliyorum..yeni yılın en abarttığım şeyisi oldu bu.. :)