9 Ocak 2010 Cumartesi

Sonunda Bende Twitter'landım

Twitter'landım bende şekerim. Trend buysa takip etmek lazım bir iletişimci olarak.

İlk zamanlar anlam veremedim, ne saçma sapan birşey falan diye. Daha sonra ortaya bir cümle attım gerisi geldi zaten. Karşılıklı olarak arkadaşlarımla birçok konu hakkında paslaşmak benimde hoşuma gitmeye başladı. Hele ki aralarında blog arkadaşlarım da olunca epey sevdim ben bu işi. Bizim gibi ünsüzlerin yanında ünlüler arasında da çok trendmiş. Özellikle de verdikleri her marka adına dünyanın paralarını alıyorlarmış.(sanki çok ihtiyaçları varmış gibi ) Facebook gibi tutar mı bilmem ama ağda çok kişi olunca sayfanın hata vermesi biraz sinir bozucu, inşallah düzelir ileriki günlerde


Uzatmaya gerek yok,
http://twitter.com/aysa_home => adresinden beni following edebilirsiniz.


17 kişi ahkam kesmiş:

Evren - Sahne dedi ki...

Twittirınız kilitli. Açarsanız bizde okuyabiliriz :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

şimdi açtık okuyabilesiniz diye efenim =)

Evren - Sahne dedi ki...

Teşekkürler, güzel şeyler var gibi :)

Evren - Sahne dedi ki...

Bir de bu yorumların altındaki kelime doğrulama'yı da kaldırsan enfes olacak :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

bunuda yaparsam acaba yeni istek olarak ne gelicek merak ettim =)

Evren - Sahne dedi ki...

Yetenek Sizsiniz Türkiye'ye hangi yeteneğinle katılacaksın gibi bir soru gelebilirdi :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

yok ya sadece izleyebilitem vardı onun için gitmiştim ama o bile olmadı =(

Evren - Sahne dedi ki...

Ya ben ordaki seyircileri anlamıyorum tepkileri çok olağandışı geliyor bana acaba gerçek mi ? Yoksa zorlama mı? Yani görevli başka biri alkış tutun, sevinin gibi şeyler mi söylüyor?

Orijinaline bakıyorum, ordaki seyircilerle bizim seyirciler tıpa tıp aynı.

Heyecanları, sevinçleri, hareketleri...

Kafamı kurcalıyor bu.

Hiç sıkılan birini görmedim seyirciler arasında.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

bende sırf o atmosferi görmek için girmek istedim ama olmadı =( asıl ben kadın programlarındaki izleyicileri merak ediyorum ya o nasıl bir psikolojidir ki bir gün o stüdyodan çıkacağını unutup deli gibi kameralara karşı tepinmeye kadar giden vahim durumlara yol açar =D=D

Evren - Sahne dedi ki...

izleyicisin işte iz-le-yi-ci :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

twitter'dan nerelere geldi muhabbet, heyy be twitter sen nelere kadirsin =D

Evren - Sahne dedi ki...

Evet sayesinde kilidi açtın, kelime doğrulamayı kaldırdın.

Tüm engeller kalkıyor gibi :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

valla ya öyle oldu =) ama kelime doğrulamayı kaldırma hep aklımdaydı ama pc başına geçince unutuyordum,iyi oldu hatırlatığın =)

f.ferdi durusulu(günesinoğlu) dedi ki...

hayırlı olsun (:
takipteyim bende..

SirEvo dedi ki...

Twitter bana uzak geliyor yav. Ben de mi açsam acep? :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

vaLLa boş vakti heba etmek açısından iyi bir alternatif, alabilirsin bence =))

SirEvo dedi ki...

Boş vakit bol aslında, çoğunu da çeviri ve blog yazmayla geçiriyorum. Bir de buna bulaşmıyayım ben ya :D