18 Ocak 2010 Pazartesi

Misafir Oyuncu Kankuşun Blogunda Yazar Oldu


Kimsin sen diye soranlar olursa ki şayet aranızdan cevabım hazır arkadaşlar. Malum o uzak mesafelerin derdini özlemini çeken insan benim. Begüm ben. Şu an tamamiyle blog hevesimi gideriyorum.Yani o yüzden konuk oyuncuyum.Şuan kankuşum bizde kalıyor,malum sınav haftası ama biz hiç de oralı değiliz.

Oralıyız gerçi yakınlarından geçiyoruz konunun ama kaptıramıyoruz kendimizi. Politika çalışmamız lazım ama yok olmuyo,olmadı mı olmuyor. Yapılacak bin ton eğlenceli iş varken ders çalışmaktan bize ne! Neyse ben kaçtım Ayşenur'un güzel blog arkadaşları. Hevesimi de aldım, belki bir gün bende katılırım aranıza. Şimdi ben eğer tembelliğimi bir kenara bırakırsam politika çalışacağız. Herkese sevgiler.

4 kişi ahkam kesmiş:

Mavi Kuş dedi ki...

fizik çalışmak zorunda olup da çalışamayan insanım bende
yalnız olmadığıma sevindim

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

tabi canım =)) yanlız değiLsin,rahat oLabiLirsin..

Yiğit dedi ki...

iyiymiş:))) Eğer bende bi gün arkadaşlarımdan biri tarafından blogun sahibi olduğum anlaşılır ve basılırsam onlar hakkında dediğim herşey için söz hakkı vericem. Evet yapcam bunu:))

FFatiHH dedi ki...

Hoşgeldin :) Kolay gelsin.Umarım biter sınavlar ve sizde benim gibi gezer tozarsınız :) Nispet mi yok yok.Ben bilmem öyle şeyler.Hadi ben gittim.Akşama eve geç kalmamam lazımmış :)