24 Kasım 2010 Çarşamba

1 Günlüğüne Ev Hanımı Olmak

Vizeler bitti bugün nihayet. Bizde bütün kızlarla küçük çaplı bir gün düzenledik. Tek bir farklı poğaça,börek ve pideleri kendimiz yapmak yerine üniversiteliden (efsane pastane) aldık. Sonra ise "Su gibi"den başlayarak sırayla tüm izdivaç programlarını izledik. Ve ardından bir günlüğü de olsa ev hanımı olmayı diledik, hanımlık adı üstünde ya. Oturduğun yerde hanımlık ünvanı alıyorsun az şey mi? Bunun yanında hayatta çeyiz düzmek, koca bulmak, bebe doğurmak dışında hiç amacınızın ve beklentinizin olmaması, gün içinde başınıza gelecek en büyük mutluluğun o gün güne gidip, göbecikler atıp bol miktarda dedikodu yapacağın olması falan. Kıskanç, ayağını kaydırmayan çalışan iş arkadaşları yok, aranı iyi tutmak zorunda olduğun patron yok, geç saatlere kadar iş toplantıları yok. Tek rakibin gün arkadaşın olan ve senden daha iyi poğaça yapan Nazife abla.


Hee bir de günlerde desti izdivaç izleyerek neşemizi bulmak, bir de bekarsak gözümüze programda eş arayan adayları kestirip ona dair aşk-ı izdivaçlı hayaller kurmakta diğer atraksiyonlar olabilir.

Tam ev hanımı moduna girmişken durur muyuz, bebeğinin nasıl olcak tarzında bir sitede abuk subuk denemelerde yapmadı değil bir kaç kişi. Siteye sevgilinin ve kendinin fotolarınızı yüklüyorsun, netice olarak da ortaya aşkınızın meyvesi olan bir bebek çıkıyor. Gözünü sizden, burnunu sevdiceğinizden alıyor, falan filan. Ola ki çirkin olursa depresyona girmemek içten bile değil.

Netice olarak bugünü evin dış kapısının önünde gerçekleşen ve klasik replik olan "ay bunu saymam bir daha gelin", "sizde gelin buyrun, bekliyorum bak" diyalogları ile tamamlayıp, evlerimize yollandık.




3 kişi ahkam kesmiş:

sophie'nin dünyası dedi ki...

e hani temizlik, yemek, hani bitmeyen ev işleri...bunu saymam,bir daha yapın :)

ayşa dedi ki...

yok canım biz olayın sadece gün kısmını gerçekleştirdik. Çalışan olup ev işini (yemek, temizliği) düşünmektense ev hanımı olup bütün gün yayıla yayıla hepsini yapmak en iyisidir gene de :)

Tuba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.