2 Kasım 2010 Salı

Bloguma Fırından Yeni Çıkmış Ödül

Adaşım Ayshenur blogumu One Lovely Blog Award ödülüme layık görmüş, kendisine çok teşeküür ediyor ve ödülümü yeni sahiplerine dağıtıyorum.



Ödülün kuralı gereği:
Ödülü kabul edin,ödül verenle blogunuzda bağlantı kurun.
Ödülünüzü ,15 blogçu arkadaşınızla paylaşın,genel bırakmayın.
Seçtiğiniz 15 blogçu arkadaşınızla iletişim kurun,seçilmiş olduklarını bildirin.

10 kişi ahkam kesmiş:

Rahime.T.E dedi ki...

Çok tşk ederim efenim beni bu ödüle layık gördüğünüz için (:

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederiim :))

Dallama Blogger dedi ki...

Beni onure ettin çok teşekkür ederim.
İzmir'den ödül aldığıma göre daha da sırtım yere gelmez.

En kısa zamadan gırgır ve eğlenceli bir iade-i ödül yapacağım, bilirsin beni. Ayrıca varsa bir ekstra dile benden ne dilersen.

T. Ç. dedi ki...

anom! utanç ve mutluluk arası bir yerdeyim. öpücüklere boğabilirim seni =)

zey0zey dedi ki...

onur duydum =>

hayalci dedi ki...

Oww beybi,çok teşekkür ederim,mutlu oldum :)

Unknown dedi ki...

Ay çok sevindim. :)
Çok teşekkür ederim, bir onur bu :P

MeLLy dedi ki...

Hani bildirmemişin bana ayşa, tesadüfen gördüm beybi... :)
Görünce ekledim adını hemen...

http://mellynindunyasi.blogspot.com/2010/10/lovely-blog-odulune-layk-gorulmusum.html

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

teşekkürler için rica eder herkesi öperim =) MeLLy herkese haber verdim zannediyordum ama fazla kişi olunca seni atlamış olabilirim, kusura bakma =(

MeLLy dedi ki...

estağfirullah tatlım.. :)