18 Eylül 2011 Pazar

Bir G(a)RİP Kız


Eylülde şifayı kapmak normal de. Hani bahanen hazır, değişen hava koşulları falan filan. Ancak İzmir gibi hala Ağustos sıcağının hüküm sürdüğü bir şehirde şifayı kapmak marifet ister. Ben de her bahar hasta olurum illa ki. İlkbahar, sonbahar bana hiç farketmez. Mühim olan mikrop kapacak kadar marifetli olmak. Yatak, döşeklik bir durumum yok ama öksürmekten iflahım kesiliyor 2-3 gündür. Grip miyim, yoksa nezle mi? İnan hiç fikrim yok. Aralarındaki farkı 22 senedir düşünüyorum hala çözemedim. Başucumda iğrenç öksürük şurubum, bir de ağızda acımtırak tat bırakan boğaz pastilim var. 'Ay şimdi öpmiyim canım, hastalığım sana geçmesin' diyen tiplere uyuz olurum ama ben şimdi onlardan biri oldum. Herkes götürüyor milkshakeleri, buzlu içecekleri ben sıcak hava da adaçayı falan içiyorum acınası bakışlar eşliğinde.

Umarım en yakın zamanda iyileşirdim de hem etrafımdakileri hem de kendimi şu öksürük illetinden kurtarırım. Yoksa sıcakta hastalık zor hacı, çok zor hastalık!





3 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

Geçmiş olsun. Öksürdüğüne göre üşütmüşsün sen. Grip olan benim.

reklamcıinsankişisi dedi ki...

geçmiş olsun canım benim:(

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Kısaca Fd, sağolasın. Valla üşüttüğüm kesinde gerisini bilmiyorum vallahi. Ayrıca sana da çok geçmişler olsun.

reklamcıinsankişisi, çok sağol tatlım