9 Eylül 2011 Cuma

"Blogger "N"lerini Seçiliyor"

Bu aralar blogger'ın n'leri seçiliyormuş haberi çalındı kulağıma. Haber kaynağı Kısaca Fd bilgilendirmekle de kalmadı blogumu 'En Çok Gezen Blogger' olarak seçmiş aynı zamanda. Öncelikli olarak beni bu ödüle layık gördüğü için Kısaca Fd'ye çok teşekkür ederim. :) Aslında blogumda kişisel fotoğraflarıma yer vermediğim için gezsem dahi hiç foto koymuyorum. Ancak anlatmakla yetiniyorum. İleride daha çok yer gezip, daha fazla fotoğraf paylaşırım belki kim bilir..

Şimdi gelelim aldığım ödülün hakkını vermeye. Öncelikli olarak bazı kurallar var;

Kurallar:

Yazının Başlığı "Blogger "N"lerini Seçiliyor" şeklinde olmalı.

Her kategori için en fazla üç seçim yapabilirsiniz. (Sadece bir kategori için , üçten fazla isim yazma hakkınız var.)

Ekstra bir kategoriye yazabilirsiniz. Kategori açarken mümkünse seçiminizi en güzel, en zeki gibi şeylerden yana kullanmayın. Tamam birbirinizi tanıyor olabilirsiniz ama burada genel seçimden bahsediyoruz ve birbirimizi (genelde) sadece yazılarımızdan tanıyoruz.Yazılardan yola çıkarak sonuçlara varabileceğimiz kategoriler olmalı.

Aynı kişiyi birden fazla kategoride yazabilirsiniz. Mim yazılarınızı okunduğuna dair, sahibi tarafından yorum yapılması gerekir. Bir gün içerisinde yazılarınıza yorum gelmezse mail atarak haber verirseniz en doğru sonucu elde etmiş olursunuz.

Listede ismi olan herkes mimlenmiş sayılır.

Gelelim benim seçimlerime.

En İyi Tasarıma Sahip Blogger: Göksu Karaca, Nora, Hesionka
En Çok Eğlendiren Blogger: Pucca, Zodyaklı, Reklamcıinsankişisi
En Çok Özlenen Blogger: Agresif Polyanna, Plesenta, Muffin (hatta kapanmış bile kendisi)
En Akıcı Yazan Blogger: Smg, Mrs. Baros
En Meraklı Blogger: Zennube, Karılıksız Karı
En Çok Gezen Blogger:Ufurukten Prenses, Sophie
En Çok Bilgilendiren Blogger: Pelin Özkan (Media Cat)
En Çok Kendini Anlatan Blogger: Zerzevat
En Çok Yorum Yapan Blogger: Profösör, Kısaca Fd

Aklıma gelenler şimdilik bunlar, ödül alanları çok çok tebrik ediyorum. :)


8 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

Öncelikle yanıtladığın için teşekkürler ☻ haftada iki tane yazıyorum bu güncel yaşıyosa beni çok kötü ;) daha hızlı bloggerlar keşfetmelisin ☻ çok sağol çok teşekkür.

Ayshenur dedi ki...

cnm bnm cok tşk ederim hep en asık blogger seciliodum sen beni degişik bi kategoride en secmişssin :*

Cansın Ekşi dedi ki...

Teşekkür ediyorum en güncel blogger seçmişsin beni hoşuma gitti :)

SmG dedi ki...

vuuuu akıcı blogger ha! çok teşekkürler :) ben de en kısa zamanda yazacağım :)

sophie'nin dünyası dedi ki...

hehe :) en çok gezenlere girmişim. ne yapayım otur otur nereye kadar değil mi ama şekerim...
teşekkürler, öpüldün ayşa'm :)

gksk dedi ki...

mihi en iyi tasarıma sahip blogger olmaktan onur duydum^^ rakiplerim de dişliymiş yahu nora ve hesi çok doğru seçim olmuş enlerinde... teşekkürler canım ilk fırsatta yazarım ben de

kar dedi ki...

o kadar meraklı mıyım kız :) aşkol :P

FFatiHH dedi ki...

Meraklısın meraklı ☺