16 Eylül 2011 Cuma

İzdivaç Mevsimi

'Evlilik Sezonu Açıldı' diye reklam kokan bir cümleyle başlıyorum yazıma.


Bu sene itibariyle arkadaşlarımın nişan, düğün gibi davetlerine çağrılmaya başlandım. Sanırım artık büyüklerin tabiriyle 'akranlarımın çoluk çocuğa karışmaya' başladığı döneme giriyorum kabul etmek istemesemde. Kimi daha da kariyer yapmak peşindeyken, kimi ise diplomayı alır almaz evlenme kararını verip, hemen uygulamaya koyuyor. Facebook davetleri sağolsun, çok geçmeden de el elden olamasa da monitörden monitöre yayılıyor evlilik ve nişan haberleri.

Mesela bugün yaklaşık 13-14 senedir tanıdığım vaktinde aynı apartmanı, dersanede aynı sınıfta aynı sırayla paylaştığım gene üniversite de yollarımın kesiştiği ve aynı sınıfta buluştuğumuz arkadaşımın hem nişan hem de düğün davetiyesi elime ulaştı facebook aracılığıyla. İnsan bir garip oluyor, çocukluk arkadaşının evlilik haberini alınca. Allah'tan 'bak arkadaşların yavaş yavaş evlenmeye başladı, seneye okulunda bitiyor, sen evde kaldın' diyen cıvık akraba ve tanıdıklarım yok da kafam rahat.

Anlaşılan bu sene itibariyle bolca nişan ve düğün davetiyeleri almaya devam edeceğim. Eğer bu yazıyı okuyor ve yakın zamanda nişan veya düğün yapmayı planlıyorsan sana da mutluluk, biz şen bekarlara da daha fazla mutluluk diliyorum. :P


3 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

Darısı başına. O değil. Geç olsun hayırlı olsun. Tek olsun.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum. Geç olsun ama bir ömür boyu olsun. :)

Selinsel dedi ki...

Hayırlısıyla,güzeliyle darısı başına inşallah :)