8 Eylül 2011 Perşembe

Özlenen Bir Mim

Uzun zamandar beri mim yazmıyordum. Özlemiştim de işin aslı. SmG 'Şirinköyü'nün hangi şirinisin?' adında bir mim yolladı bana. Şirinleri ben de herkes gibi çok seviyorum. Ve hangi şirinim acaba diye düşündüm, tabi bunda SmG'nin bana sunduğu site de çok yardımcı oldu.

Ben biraz Hayalci Şirin'im mesela. Onun gibi uçuk hayallerim olmasa da bende severim hayal kurmayı sık sık. Özellikle de yatağıma uzandığım zamanlar..

Ben epey bir Uykucu Şirin'im de aynı zamanda uyumayı en çok da uyuklamayı çok severim.
Ben arada da Obur Şirin'im damak tadıma uygun yemekleri ben de onun gibi hiç kaçırmam.
Nadiren de Somurtkan Şirin'im moralim bozuk olduğunda herşeye surat asar, çok çabuk da sinirlenirim.

Ve Şirin Baba gibi arada arkadaşlarıma akıl verir,
Gözlüklü Şirin gibi bazen yanlış olsa dahi sırf inadım yüzünden bir konu üzerinde bilgiçlik taslar, Süslü Şirin gibi bazı zamanlar aynanın karşısından ayrılamaz,
Sakar Şirin gibi sürekli bir yerlere çarpar kendime zarar veririm. Hatta çoğu zaman morluk olarak döner bu çarpmalar bana.

Ve bu aralar da biraz Aşık ve Duygusal Şirin'im..

Bu mim'de gelecekteki izleyicim olacak 300. kişiye gelsin. (300. müşteri gibi oldu biraz ama idare ediverin )




1 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

Ne çok şirinmişsin maşallah. ☺