28 Ağustos 2010 Cumartesi

Size Nacizane Birkaç Sorum Olacak


Bloggerlar ben ilk defa bir mim başlatıyorum. Size düşen görev, başlattığım soruları yayarak bloggerla birbirimizi daha da iyi tanımamızı sağlamak. Hem de meraklarımızı gidermek. Ve böylece bu soru furyası da böyle uzayıp gidecek. İşte benim sorularım ve benim cevaplarım,

1) Lakabın var mı varsa nedir?
Herkesin bildiği üzere lakabım Ayşenur'un kısaltması "Ayşa"
2) Son zamanlardan da dile dolanan şarkı?
Umut Kaya- Mor Yazma
3) En son ne zaman ve neye/kime aşık oldun?
İki hafta önce ve bir çantaya
4) En son okuduğun kitap/film?
Kitap "Olasılıksız", film "Sex in the city 2"
5) Son zamanlarda en çok özlediğin...
Üşümek
6) Bir günlüğüne ünlü biri (oyuncu/şarkıcı/politikacı vs) olma hakkı tanınsaydı kim olurdun?
Adriana Lima 
7) Yarın sabahki ilk planın?
Muhtemelen televizyon ya da bilgisayarı açmak
8) En sevdiğin huyun?
Kin güdemiyorum, iyi bir şey mi acaba
9) Şuanki bölümünde/mesleğinde olmasan ne olurdun?
İç mimar ya da bir mekan işletmecisi (cafe/pastane vs)
10) Okurken en zevk aldığın 3 blog ?
French oje, Nunu's closet, Nora was here

bu mim de benden,



7 kişi ahkam kesmiş:

French Oje dedi ki...

aaaa ben de ne yazsam diyodum=) hemen yazıyorum ayşacım.
bir de çok teşekkür ederim=)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

rica ederim :)) kolay gelsin ;)

SokoPrens dedi ki...

peki oyuculara söz düşüyomu:) evet'i duydum
1.selc (adımın kısaltması)
2.yüksek sadakat - katil&maktül
3.mazda rx8
4.savaş sanatı(sun-tzu)
5.yerleşik hayat düzeni
6.mehmet emin karamehmet
7.ev de tadilat var ustalara yardım edicem:)
8.eğlenceli olmam herhalde
9.barmen
10.oyumben,sezyum.com,madde bagımlısı,sizinkisini eklememek ahmaklıgına düşemem tabikide:)

sophie'nin dünyası dedi ki...

ben aldım, kaptım, yaptım.
teşekkürler ayşa.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

rica ederim afiyetler olsun :P

Ayshenur dedi ki...

cook tşkler ayşacım bnde yptım tabiki bakalım bnm gönderdiklerimden n cvplar cıkacak:)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

rica ederim ayshenurcum, okudum çok samimi cevaplamışsın sende sorularımı sende sağol :))