10 Ağustos 2010 Salı

Sıcak Çok Sıcak

İzmir'e dün itibariyle dönmüş bulunmaktayım. Son bir haftadır gezdim, okudum, gezdim, tozdum. Kısacası tatilde yapılması gereken tüm gereklilikleri yerine getirdim de denebilir. "Pucca Günlük"le "Olasılıksız"ı okudum son bir haftada. Şimdi sırada "Zar Adam" var.


Tatil nasıla gelincede her sene ayrı sorular soruldu gene. Hele bu sene en çok "mezun oldun mu?", "son sınıfa mı geçtin?" fgibi bir yığın soru. Daha bitmedi iki senem daha var deyince de cevap tatmin etmediğinden olsa gerek "neyse olsun" demeleri de ayrı bir mevzu. Mezun olayım, boynuma asıp gezcem diplomayı mezun olunca bu gidişle 

İzmir'e gelir gelmez de bunaltıcı havaya maruz kaldım. Klima altında yatarak boynumu uzun bir aradan sonra gene kaktırdım ve tutuk vaziyette dolanıyorum şimdi evin içinde. Ne yazasım var be yiyesim ne içesim. Yağmur falan yağsa da rahatlasak.

1 kişi ahkam kesmiş:

sophie'nin dünyası dedi ki...

tatil tatil... ne güzel şeysin sen öyle.
blog aleminde herkes tatilini yapmış, dönüyor tek tek.