24 Ağustos 2010 Salı

Miskinim, Miskinsin, Miskin

Uzun zamandır bir şeyler karalayamıyorum. Daha doğrusu iki haftadır dışarı çıktığım yok ve malzeme kıtlığı yaşıyorum. Okulun Eylül'ün sonunda başlayacağını düşünürsek önümde bir ay kadar bir süre var daha, evde bir süre daha pineklemece.


Bayram için Bandırma'ya gideceğim büyük ihtimal. Memleketimi özledim, dostumu özledim, her bir şeyini özledim. Onun dışında flim izliyorum, kitap okuyorum, bloglara göz gezdiriyorum. Bildiğiniz ve de tavsiye edebileceğiniz filmler ve diziler varsa tavsiyeler beklenmekte...

Bu arada Facebook'ta bir tane sapık dadandı. Normalde aramalara kapalıyım ama arkadaş listelerimden ne yapıp edip buluyorlar. Engellemek var en azından derdimize kesin çözüm. Şimdilik bu kadar dediğim gibi tavsiyeleri bekliyorum.

Facebook sapıklarının size de bulaşmaması dilekleriyle hoşçakalın a dostlar.




3 kişi ahkam kesmiş:

sophie'nin dünyası dedi ki...

miskiniz, çünkü çoooookk sıcak!

Flû Gibi dedi ki...

ayşa Öncelikle Bloguna bayıldım.
Tasarım inanılmaz güzel.
Nasıl yaptın nasıl ettin bilmiyorum ama tam bana göre.
Ben de kendimi yenilesem iyi olacak sanırım.
Sevgiler öpücükler ve kalp.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

@Sophie, aynen sıcaklarında büyük payı var ama geçen haftaya göre gene çok daha iyi havalar

@Flu gibi, beğendiğine sevindim :)) bende bu hale getirene kadar şekilden şekile soktum blogu zaten,zaman içinde içime sinen bir şekle girdi :) bendende sana sevgiler öpücük kalp love :P