25 Ağustos 2010 Çarşamba

Mundar Ettiniz Canım Televizyonu

Malumunuz evdeyim ya bu aralar televizyon programlarına ve dizilere sarmış bulunmaktayım. Yaz sezonu malum televizyonda Kavak Yelleri, Küçük Sırlar ve benzeri diziler var.


Kavak Yelleri artık bitmeli diyorum ısrarla. Dizide herkes birbirine yiyiştiğine göre, artık her hangi bir merak unsuru kalmadı artık kim kimle yiyişcek şimdi diye. Dizi karakterlerinden hele Aslı'ya laf yok zaten, hatun 1.50lik boyuyla 30 tane adamı peşinden koşturuyor ya hayret. Bir mavi göz nelere kadir!

"Küçük Sırlar" ise, artık herkesin bildiği üzere "Gossip Girl"ün Türk versiyonu olmakta. Serenna rolünü Sinem Kobal tüm ezikliğiyle sürdürürken, Ayşegül de Blair olmalı büyük ihtimal. Onca tikky isim dururken neden Ayşegül diye soramadan da edemedim açıkcası. Ne bileyim Ecesu, Pelinsu, Beren gibi isimler dururken anlam veremedim ben Ayşegül'e. Chuck'ın Çetin olması ve "Çet"e döndürülmesindeki yaratıcılığa da kelimelerim kifayetsiz kalıyor. Yaratıcılıkta sınır ötesi. Selena bile tutup 2-3 sene ekranlarda oynamışken ben "Küçük Sırlar"a epey bir ömür biçiyorum.

"Geniş Aile" dizisine de yeni sardım. İzlerken beynini yormadan onca entrika karmaşasının içinde beynini bir an bile yormadan rahatlıkla izlenebilecek bir dizi. Gül geç falan, güzel yani.

Birde "Fatmagül'ün suçu ne?" dizisinin fragmanları dönüyor durmadan. Konusunu okudum da pek sarmadı beni, "Hanımın Çiftliği" kokusu aldım. Beren Saat var diye iş yapar mı bilmem.

Bunu dışında gündüz dizi kuşağında "Avrupa Yakası" ve "Doktorlar"ı izliyor geçmiş bölümleri yad ediyorum. Şimdilik aklıma gelenler bunlar devamı gelecektir diye ummaktayım.

7 kişi ahkam kesmiş:

Adsız dedi ki...

madem sıkıldım diyosun imkanın varsa yabancı dizi izliyebilirsin.Mağlum kurguları daha iyi türk dizilerinden."Doktorlar"dizisini izliyosan belki dikkat etmişsindir cast biterken "Grey's Anatomy"den kurgulanmıştır diyor.izlemediysen tavsiyemdir.biraz daha bilim kurgu olsun istersen "Fringe ve Flashforward."Gençlik tarzı olsun diyosan "House" tavsiye ederim.hepsi kaliteli dizilerdir =) buarada kendimi tanıtmayı unuttum mehmet terziler =) iyi seyirler

SmG dedi ki...

kavak yellerini niye uzattıklarını hakikaten anlamış değilim, ölüp ölüp diriliyolar mübarek :)
bu arada beni hatırlayacağını umuyorum, geçtiğimiz aylarda blogumu kapattım :( ben eski adımla KİMbırly. kapanan blogum yerine yeni bir başlangıç yaptım. takibine de geri döndüm eskisi gibi :)

Ayshenur dedi ki...

izlediğimiz tüm diziler ve yorumlarımız aynı inanırmısın?:D
Ne kabak tadı vermiş Kavak yelllerine nede küçük sırlara tahammülüm yok..Gossipteki entirikalar nerdee k.sırlardakiler nerde yani..o konuyu acmıyorum bile solenecek cok şey var ama kesin bi iki sezon oynar seninde dediğin gibi..:S Ayrıca geniş aileyi izlemene sevndim ondaki zeki esprilere cidden bn cok gülüyorum :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Mehmet,tavsiyeler için çok sağol Flashforward'i önceden izlemiştim ama belli bir zaman sıktı ve bıraktım izlemeyi. "House"da çok duydum izliyim bakalım saracak mı

Smg,arada yenilik iyidir olsun eskiden daha güzel yazılarınla kaldığın yerden devam edeceğine adım gibi eminim ben ;)

Ayshenur, desene aynı dizilerden ikimizede gına geldi :)) Bir de Fair Factor'e bayılıyordum ama o da bitti geçen hafta :(

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

ufff evde olup sabahları manyak kaınların programlarına bakmak, öğleden sonra yemek tarifi programları ve haberleri her saat başı izlemek, akşam haberlerine yetişmek vs vs istiyoruuum :(

tv izlemeyi özlemişim ben belli, ya da evde vakit geçirmeyi...

iyi seyirler.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

KYBELE F, staj dönemi bende öyleydim akşam olsada Kavak Yelleri izlesem bile diyodum bir ara,düşün o kadar hasret kalmıştım. :))

FFatiHH dedi ki...

hiiiiiiç izlemiyorum valla.en iyisi.ama odadan mutfağa,mutfaktan lavaboya giderken.ordan dönüşte yatak odasına geçerken..az çok hepsi hakkında bilgi sahibi oluyorum.ve karar veriyorum.izlemeeeee :)