29 Ağustos 2009 Cumartesi

Abazasal Dialoglar


Kadınların malesef müzdarip olduğu dertlerden biri abazaların asılma, ayak üstü laf atma davranışları. İşte başıma gelen yada tanık olduğum 4 vukuat , devamını sizlerden bekliyorum ona göre.


Olay 1:

Yer: İnciraltı
Mekan: Çay bahçesi

Olay mahalinde arkadaşım Cemreyle semaverde çay söylemiştik ve İnciraltı'nın keyfini sürüyoduk. Cemre semaverden çayı dökerken yanlışıkla elime sıçrattı ve benim elim yandı. Tam o esnada tam dibimizde garson beliriverdi.

Garson : Eliniz acıdıysa hemen buz verebilirim.
Ben : Yok o kadar acımadı, ama genede sağol.
Garson : Müşterilerimizin canının yanmasını istemeyiz, özelliklede sizin ( bu ne demek lan , kendince beni ayrı kategoriye koymuş abazacan)
Ve gidene kadar 50 defaya yakın , eliniz geçti mi dedi

Olay 2

Kişiler gene ben ve Cemre
Yer: Kıbrıs şehitleri

Bu sefer döner yemeye gelmişiz, dönercide sıradayız. Lakin 40- 45 yaşlarındaki dönerci Cemreye yazıyo ayak üstü.

Dönerci : Sizin gibi güzel bir bayan buralarda yalnız olsun , ne kötü
Cemre: Ya evet öyle malesef
Dönerci : Ah ben bekar olacadım ki
Bizim suratımızda şok ifadesi, yanındaki çırak junior dönercide kıs kıs gülüyor.

Olay 3:

Balçova Kipadayız bu kez. Kış mevsimi, marketin içinde 2 çocuk takıldı peşimize. Muhabbete giriş cümlesi ise intahar sebebi.

Abaza 1 : Merhaba , bayanlar biz ıssız adam, tanışabilir miyiz?
Abaza 2 - O sırada bişey diyemiyo gülmekle meşgul çünkü

Olay 4:

Bu sefer olayın kahramanları Cemre ve ablası Başak
Beraber yürüyüş yaparken, peşlerine gene abazanın teki takılır.

Abaza: Merhaba bayaanlar, beraber yürüyebilir miyiz?
Başak : Tabii ki hayır
Abaza : Tamam o zaman , biz de koşarız. (ee yuh artık!)





1 kişi ahkam kesmiş:

iki tane dövmesi olan bi kız dedi ki...

ahahahahaa
çüş
abazan ve ötesi demek istiyorum onlara