24 Ağustos 2009 Pazartesi

Dilime Dolananlardan..


Öyle uzak ki yerim uzakları aşıyor
Bütün özlediklerim benden ayrı yaşıyor
Ya herşeyim ya hiçim sorma dünyam ne biçim
Bir kördüğüm ki içim çözdükçe dolaşıyor
Ya herşeyim ya hiçim sorma dünyam ne biçim
Bir kördüğüm ki içim çözdükçe dolaşıyor
Öyle uzak ki yerim uzakları aşıyor
Bütün özlediklerim benden ayrı yaşıyor
Ya herşeyim ya hiçim sorma dünyam ne biçim
Bir kördüğüm ki içim çözdükçe dolaşıyor
Ya herşeyim ya hiçim sorma dünyam ne biçim
Bir kördüğüm ki içim çözdükçe dolaşıyor
Ya herşeyim ya hiçim sorma dünyam ne biçim
Bir kördüğüm ki içim çözdükçe dolaşıyor

3 kişi ahkam kesmiş:

Alexis dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

beğendiğine sevindim :) kendimce bişeyler karalıyorum işte,listende olmama da ayrıca sevindim, unutma sık sık uğra, ayağını korkak alıştırma ;)

Alexis dedi ki...

canım kusura bakma klavyemde sorun var harfler yanlış çıkmış ne saçma bi yorum olmuş o öyle :D:D

yeniden yazıyorum.

ne şeker bi blog ne şeker bi blogger.. vallaa dibim düştü xD :P

şaka canım harbi beğendim.. listemdesinn :)