27 Ağustos 2009 Perşembe

Mim Siftahımı Yapmış Bulunuyorum!

Ben mim nedir nedir diye saf saf ortada dolanırken, sağolsun wmina | queen elisabeth beni bu konudan aydınlattı. Tüm verdiği bilgiler için sağolsun. Ve ilk siftahımı bana takdim etti. Ve elisabeth bana 7 maddede ilginçliğimi sormuş ben başlıyorum hemen yazmaya,

1- Babam ve Oğlum yada Beyaz Melek gibi filmlere gram gözyaşı dökmezken, Kemal Sunalın bazı filmlerine salya sümük ağlamam.
2- Tuvallete , cep telimdeki araba yarışını oynamaktan aldığım büyük zevk.
3- Bazen hiç giymiyeceğimi bildiğim kıyafetlere para verip, gardırobumda eskitmek.
4- Elektirikli süpürge sesine bayılmak (hatta bu sesin bana ninni gibi gelmesi)
5- Naftalin kokusuna bayılmak ve yastığın yanında naftalin meretini ayırmamak
6- Msnde milleti durmadan titretip sinir sistemlerinin sağlamlığını sınamak
7- 'Face in hole' gibi sitelerde kafamı başkasının vücuduna monta edip sonrada bu halimle eğlenmek


Eveeet,  ilk mim sınavımı verdim sanırım. Ben de sıradaki mimi arada beni unutmayıp bloguma uğrayan, yorum butonumu şenlendiren stickman'e ve kupa kızına devrediyorum. Hadi bakalım tuş edilmeyen klavye kalmasın.

5 kişi ahkam kesmiş:

By Ouz dedi ki...

Elektirikli süpürge sesine bayılmak (hatta bu sesin bana ninni gibi gelmesi)
Kuzeninmde de aynı olay mevcut.adam elektriklii sürügeyi açıp uyor ilginççç !

stickman dedi ki...

bana mim'mi devrediyorsun. ooo dostum yoo yoo :D gerçekten çıldırmış olmalısın. karşında blog aleminde büyük sükse yaratan anti-mim timinin kurucu lideri duruyor. eğer intiharına suikast süsü vermek istiyorsan orasını bilemem tabi. bu durumda çok zekice bir hareket yapmış olursun :D

http://blogkaydi.blogspot.com/2009/08/stickman-ve-anti-mim-timi-gorevde.html

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

valla ben mimi ortaya kodum , beğenen alır beğenmeyen bırakır kaçar stickman , son sözümde budur bilesiN :D

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

By Ouz, ne yalan söyliyim, süpürge konusunda yanlız olmadığıma gerçekten sevindim. :) Ne güzel kuzeninde benim gibi en ufak şeyden mutlu olabiliyoruz :D bu süpürge sesi bile olsa..

Ed dedi ki...

mimLendin (:

bknz:

http://debbyqueenbitch.blogspot.com/2009/08/mimmummum.html