11 Eylül 2009 Cuma

Reklam Afişimi Oylamaya Açıyorum


İki gündür yaratıcı ruhum hat safhada. Daha doğrusu bir reklamlar ve reklamcılıkla ilgili bir web sitesine üye olmuştum önceleri. Dün de aklıma geldi ve bir bakayım dedim. Ve o an aklıma ordaki yarışmalara katılmayı denemek geldi. Bir lojistik firması kendine yeni slogan , afiş yarışması açmış. Bende durur muyum, başladım hemen bir şeyler uydurmaya.

Ön planda güven, dünyanın her yerine hizmet ve hava, kara ve deniz her yoldan ulaşım vardı. Yukarda bir örneğini verdim, bakalım beğenecek misiniz? Ama daha bir kaç tane daha hazırlayacağım, ve yukarıdaki afişede yapılacak bazı rötuşlar var. Ekim'e kadar vaktim var, bakalım neler olacak. Ama kazanamasam da fazla bir ehemmiyeti yok, "mühim olan kazanmak değil yarışmak" değil mi nasıl olsa.



10 kişi ahkam kesmiş:

iki tane dövmesi olan bi kız dedi ki...

benim naçizane fikrim şöyle:

arka fon dünya olsun ve blur. el dikey diil de yatay olsun. kutunun içinde kalp olsun. dünya üzerinde olan elin ulaştığı yer net olsun.

ay çok açıklayıcı anlattım!

bişey anladın mı:d

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

anladm cnm sağol :) dediklerini dikkate alıcam :)) sloganım nasıl ?

Alexis dedi ki...

bence kutu biraz oturmamış sanki..

Arka fondaki dünya üzerinde onu saran elin gölgesi üzerinde de biraz çalışabilirsin :)

tabii asıl önemli olan senin fikrin bir düşünce sadece..

iki tane dövmesi olan bi kız dedi ki...

heh, çok başarılı o bence:)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

wminacım tmm kutunun üzerinde oynama yaparım daha üzerinden oynuycam zaten ;) fikirlerin için çok sağol snde :))

FFatiHH dedi ki...

Farklı bir açıdan degerlendirirsek..

O kutu malesef o elde bu pozisyonda pek te güven vermiyor..Elinden düştü düşecek..
:))))
şAka ama ciddiyim.. :)))

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

eet FD haklıydın , kutuyu düzelttim :D artık daha güvenli duruyo :D

FFatiHH dedi ki...

Eline sağlık ama galiba elin düzelmeye ihtiyacı var..

bende kendimi çok "kıl" hissettim he :)

ama böyle iyi de diyebilirdim..
zira slogan neyin güzel olmuş

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

evet elinide düzelttim :D üzerinde oynadm bayağı bi.. ekim son katılım tarihi o zmana kadar daha çok değiştiririm ben bunu :))

FFatiHH dedi ki...

Hımm bak istersen şööyle yap..Photoshop biliyosun görüdüüm kadarıyla..o elin simetrisini al ve iki eli de kullan kutuyuda iki elin arasına koyarsın..böylece avuçlarında olmuş olur..
ama yine de sen bilirsin..tabi o zamanda bazı sorunlar olacaktır mesela cok geniş olur öyle de ...
sadece bi öneri :)