13 Eylül 2009 Pazar

Zorla Alınan Bir Mim


Kendiniz için yapmanız gereken 7 şeyin listesini yazmış geçen gün Muffin blogunda. Ben de okudum ve çok hoşuma gitti. Ve ben de yazmak istiyorum diyerek birazda zoraki de olsa aldım bu mimi . Ne yapayım uzun zamandır yazmak istediğim bir listeydi aslında bu.


1) İlk olarak artık hayatımı etkilemeye başlayan , uyku illetini halletmem gerek. Gece sabahlara kadar baykuş gibi oturup, ertesi günde öğlene doğru kalkmak ve bunu alışkanlık haline getirmem en yakın zamanda halletmem gereken büyük bir sorun.

2) İnternetin artık daha az kullanmam lazım. Zira bu alışkanlık, bir hastalık boyutuna ulaşmış durumda artık. Kendime tez zamanda bir limit koymalı ve o sınırlar çevresinde laptopu kullanmalıyım.

3) Okunacak kitaplar listem gittikçe uzamakta. Artık buna bir son verip yarım kalan kitaplarıma bir şekilde devam etmeliyim.

4) Bu seneki fotoğrafçılık dersi için profosyonel fotoğraf makinası almam lazım. Ama cebimde dirhem kuruş yok. Bir an önce para biriktirmeliyim. Bir de aile bireylerine makine almam için duygu sömürüsü de şart!


5) Sinirlerimi kontrol etmeyi öğrenmeliyim. Bazen en ufak şeye bile o kadar sinirleniyorum ki buna ben bile bir anlam veremiyorum. Hatta öyle ki kimi zaman etrafımdaki insanları bile paylayabiliyorum hiç bir suçları yokken.

6) Alışverişe de çıkmam lazım. Çarşı, pazar artık ne varsa. Malumunuz yakında okul açılıyor.

7) Ve son olarak gerektiğinde birine hayır demeyi öğrenmeliyim. İnsanların kalbini kırmak pahasına da olsa.

Bana gelince NLHN'a mimi şutluyor. Kendisine geri kalan yaşamında başarılar diliyorum.








5 kişi ahkam kesmiş:

Günlüğü Tutan Delikanlı dedi ki...

Yatılı okuduğumdan para biriktiremiyorum. En azından duygu sömürüsü yapıyorum evdekilere. 2-3 yılın sonunda elime sony 7.2 lik bi kamera verdiler. Bu bi hakaret değil mi? Ben Nikon DSLR istiyodum. 12.1 milyonpiksel oh.. :/

birkadin dedi ki...

tam diyordum ki ben de bu mimi istiyorum, zorla alacam diye ama bu kadar mi hersey ayni olur :) fotograf makinesi bile, tabi bi de ben kilolarimi da eklemem gerek :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

terapist arkadaşım ; tez zamanda 2mizinde istediğimiz fotoğraf makinasına ulaşmamız dileğindeyim, umarım ailelerimize yaptığımız duygu sömürülerinin tam manasıyla karşılığını alırız.

gorkem; Bu sefer ben sana da hediye edeyim bu mimi :)) hem yaz bakalm merak ettim neler varmış "kendin için yapman gereken 7 şey"ide okuyalım :)

baboo cane dedi ki...

şut için çooooooooook mersi!!!...( 8 }}}}}
inşallah o geri kalan yaşamda istediğim güzel şeyler kavuşurum!!!...bende sana aynısın dilerim!!...
ben yazdım aslında sahip olmak ve yapmak isteyipde yapamadığım şeyleri kendimce,umarım olmuştur!!!....yavaş yavaş kavrayacağım bu işi,sevgililer!!...( 8 DDDDD

ezgi dedi ki...

1,2,3 ve 5. ve maddeleri okurken kendimi gördüm:)