1 Eylül 2009 Salı

Tatil Sever Bünyem ve Ben



Evet blog, cuma günü gene tatile gidiyorum, bu seferki 5 günlük bir tatil. Tutamadım kendimi bak yine, dakika bir gol bir yumurtladım sana gene. Yazılarımda sıkça geçen Cemre böcüğümün yanına gidiyorum, Datça'ya.

Beraber kapanışı yapmasak olmazdı zaten. Hanım annem, Cemre'nin ailesini tanıdığı için, gidip kalma konusunda bi arıza çıkarmadı çok şükür.

O bir izin için kılı kırkyaran kadın gitti, bir anda her şeye eyvallah eden bir melek geldi yerine. Hem Fethiye'yi de görmek de fayda var. Daha önce gitmiştim ama yaş ufak olduğu için hafızamda hiçbir şey yok oraya dair.

Allahım inşallah bir aksilik olmaz. Yarın ilk iş gidip bileti ayırtmam lazım, işi sağlama almak için. Dönüştede beraber döncez böcüğümle. Sonrası ise Allah kerim.


3 kişi ahkam kesmiş:

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

bu sene tatilimi yapamamış olsam bütün tatile giden blog yazarlarına kıskançlıkla saldırırdım :P
iyi tatiller...

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

sağolasn cnm benim :)

Aşk Cemresi! dedi ki...

kolay gelsin şekerimmm :)))